Saterdag 30 Desember 2017

Opsie skemas simulator


Die spesifieke platform sleutel kan gebruik word om een ​​van die ondersteunde platforms te rig. Die aangevraagde toestel kon nie gevind word nie omdat geen beskikbare toestelle ooreenstem met die versoek nie. Simulator is die platform wat ek meer dikwels gebruik. Die iOS-platform moet gebruik word wanneer u toetse op 'n gekoppelde toestel wil uitvoer. Daar is 'n paar xcodebuild-aksies, soos bou, wat sonder 'n werklike toestel uitgevoer kan word. Óf een van die twee moet voorsien word, maar nie albei nie. Maar, vertrou jy regtig Xcode om die regte ding vir jou te doen? Elke platform kom met sy stel sleutels. Aangesien 'n watchOS-program altyd in 'n iOS-program gebou en ontplooi word om so 'n bestemming te gebruik, moet jy 'n skema spesifiseer wat ingestel is om 'n WatchKit-program te laat loop, en spesifiseer die platformbestemming wat gekoppel is aan die WatchOS-toestel wat jy wil hê om te gebruik.


Die verstek time-out is 30 sekondes. Gelukkige kodering, en laat die kodebasis beter as wat jy dit gevind het. As jy in twyfel met die bestemmingsparameter is, is 'n goeie truuk om nonsens in te skryf as die bestemmingspesifikasie. Giovanni Lodi en dit is my blog. Die TVOS en TVOS Simulator-platforms verwag dieselfde parameters as hul iOS-teller-dele. Check my tegnologiejoernaal, en my app Fineants. Dit ondersteun dieselfde ID en benoem wedersyds eksklusiewe sleutels as iOS, plus 'n OS sleutel. Die Mac OS X-platform aanvaar 'n boog-navraag, wat óf x86_64 of i386 kan wees. Simulator het 'n effens ander gedrag. Simulator sal deur die instrument gebruik word, byvoorbeeld wanneer xcodebuild-toets gedoen word.


Dit ondersteun twee sleutels, id en naam. Het jy nog iets om by te voeg, of 'n regstelling? Die item is nuttig vir groot toestelle soos iPad Pro. Ten slotte, daar is sekere hardeware en API verskille in Simulator. As jy 'n program bou wat iCloud gebruik, kan jy iCloud-sinkronisering van binne Simulator toets voordat dit op fisiese toestelle toets. Nadat Xcode die nuwe iOS-weergawe afgelaai het, sal dit beskikbaar wees vir nuwe toestel-simulators. Om iCloud-sinkronisering te simuleer, teken eers aan by Simulator met behulp van 'n Apple ID. In die voorkeure-venster wat verskyn, klik die Downloads-oortjie. Vir inligting oor die byvoeging van 'n nuwe toestel, sien Verander die gesimuleerde toestel en bedryfstelsel weergawe.


Laat jou toe om die kernligging te stel wat deur jou program gebruik gaan word. Voer jou Apple ID en wagwoord in en klik Teken aan. Vir meer inligting oor die gebruik van die Toeganklikheidsinspekteur en die bereikbaarheid van jou program, sien Verifikasie van App-beskikbaarheid op iOS. Meervoudige aansiglae wat bo-op mekaar getrek word met blending geaktiveer, word in rooi uitgelig en verskeie siglaaie wat sonder versnit geteken word, word in groen gemerk. Plaas 'n geel overlay op inhoud wat op die skerm vertoon word. Die Toeganklikheidsinspekteur vertoon toeganklikheidsinligting oor elke toeganklike element in 'n program. Die OpenGL ES-ondersteuning in Simulator moet gebruik word om u te help om 'n OpenGL ES-program te begin skryf. As jy 'n program geskep het met verskeie lokalisasies, kan jy dit toets in Simulator deur die Internasionalisering-instellings te verander. Navigeer na die ligging van jou webprogram in die blaaier. Dit kan jou ook help om iCloud-sinchronisering oor baie toestelle te toets as jy 'n beperkte aantal toestelle het om te toets.


Gebruik hierdie item om enige probleme in die animasie te identifiseer. Die boonste deel van die spyskaart lys enige geïnstalleerde weergawes van iOS. As daar nie 'n magenta-overlay is nie, plaas hierdie item geel overlay oor beelde geteken met 'n skaalfaktor. Om hierdie gebare uit te voer, moet u eers die Accessibility Inspector uitskakel. Oproepe na funksies in hierdie raamwerke het geen effek nie. Maak Safari oop vanaf die Tuisskerm van Simulator. Simuleer 'n fietsry in Cupertino, CA. As jy 'n webprogram bou en jou bruikbaarheid op 'n iOS-toestel wil toets, kan Simulator jou help. Om meer te wete te kom oor inskrywing in die iOS-ontwikkelaarsprogram, sien Bestuur van rekeninge in die programverspreidingsgids. Simuleer 'n rit deur Cupertino, CA. Al hierdie hulpbronne sal waarskynlik vinniger wees as dié wat op 'n mobiele toestel gevind word. Konsole in die Finder.


As jou program 'n probleem ervaar wat veroorsaak dat dit ineenstort, kan 'n ongelukstrok help om vas te stel watter probleem het voorgekom. Die metaal-, MetalKit - en Metal Performance Shaders-raamwerke word slegs as stompe voorsien. Screenshots word gestoor by die skaal resolusie wanneer hierdie item aktief is. Plaas 'n blou overlay oor prente wat deur Core Animation in blou gekopieer word. Daarbenewens het WatchKit-programme 'n betroubare verbinding met die gesimuleerde gasheer-toestel omdat hulle albei in die Simulator loop. Die keuse van lae kwaliteit kan die prestasie van sekere aksies op ouer gesimuleerde toestelle verbeter. Byvoorbeeld, sleep af op die Tuisskerm oorgange na die Spotlight skerm. Brei hierdie item uit deur die pyltjie aan die linkerkant te gebruik. Gee nie 'n plek terug nie. Die vermoëns van Simulator is soortgelyk aan dié van die A7 GPU; Vir meer inligting oor die iOS-hardeware, raadpleeg die iOS-toestelversoenbaarheidsverwysing.


Die Toeganklikheidsinspekteur bly aan totdat jy dit afskakel, selfs as jy Simulator stop en weer begin. Plaas 'n magenta overlay oor prente waarvan die grense nie in lyn is met die bestemmingspixels nie. Om te leer hoe om die taal en streek op iOS te stel, lees Taal en streekinstellings hersien op IOS-toestelle. Verlaag die animasie wat binne die program plaasvind. Xcode maak die toestelle venster oop. Toon gemengde vertoningslae. Hierdie verskille mag jou program affekteer wanneer jy in Simulator toets. Deur die Toeganklikheidsinspekteur in Simulator aan te skakel, verander die gedrag van die simulator. Om jou program op 'n toestel te toets, moet jy 'n lid van 'n ontwikkelaarsprogram wees. Vir meer inligting oor die lokalisering van jou program, lees Internationalization and Localization Guide.


Gestoor Crash Report for. Deur hierdie item te kies, verbeter die skuifspoed van die skerm vir afgeskaalde gesimuleerde toestelle. Nadat die Toeganklikheidsinspekteur aan is, beweeg die fokus van die inspekteur na die element deur dit te klik in plaas van om dit te aktiveer. Nadat jy met jou Apple ID ingeskryf het, kan jy jou iCloud-sinkronisering toets. Dit word sterk aangemoedig dat u 'n afsonderlike Apple ID skep en gebruik, spesifiek vir die toets van iCloud in Simulator. Wysig skerm en kies die boks agtergrond haal. U maak die ongelukstrokie oop met behulp van die konsole. Daarbenewens word swip - en sleepbewegings nie ondersteun terwyl die Toeganklikheidsinspekteur geaktiveer is nie. Laat gebruik van 'n aangepaste breedtegraad en lengtegraad.


Die lewering van prestasie van OpenGL ES in Simulator het geen betrekking op die prestasie van OpenGL ES op 'n werklike toestel nie. Gebruik die Accessibility Inspector om die toeganklikheid van jou program te toets. Hierdie item simuleer die toestel wat op 'n voorafbepaalde roete beweeg. Tuisblad om die Tuisskerm te openbaar. U kan ook 'n skema instel om te beheer hoe Xcode u program bekendstel. SVE, geheue en netwerkverbinding. Deur die gereedskap wat Simulator bied, te verstaan, kan jy jou program doeltreffender ontwikkel. Simuleer 'n ren in Cupertino, CA. Altyd profiel en optimaliseer jou tekening kode op 'n regte toestel. Simulator het ook funksies wat u kan help om beide iOS-programme en webprogramme te toets en ontfout.


Blended view lae is dikwels die oorsaak van stadige tafelrolle. Skuif die Accessibility Inspector skakel na Aan. Toeganklikheidsinspekteur lyk soos dit in Simulator loop. Open Instellings op die Tuisskerm en kies iCloud. Om 'n simulator vir 'n weergawe van iOS af te laai, klik die Aflaai-knoppie. Simulator sluit nie agteruitkompatibiliteit met alle weergawes van iOS en watchOS in nie. Alhoewel die meeste funksies van toestelle in Simulator gesimuleer kan word, moet sommige hardeware-eienskappe direk op 'n toestel getoets word. Simulator is 'n uitstekende hulpmiddel vir vinnige prototipering en ontwikkeling voordat jy jou program op 'n toestel toets.


Hou ook in gedagte dat sommige gebruikerskoppelvlak-elemente makliker kan wees om met Simulator te kommunikeer deur 'n muis te gebruik as wanneer dit probeer om met die program te kommunikeer deur middel van aanraking op 'n toestel. Vir meer inligting oor die skep van webprogramme vir iOS, kyk Aan die begin met iOS Web Apps. Stel die verstek grafiese kwaliteit vir die toestel. Simulator is 'n nuttige hulpmiddel, maar dit moet nie die enigste manier wees waarop jy 'n program toets nie. Gebruik die koördinate van die Apple hoofkwartier. Retina, afhangende van die iPad mini model. Gebruik om te toets hoe 'n program reageer wanneer geen liggingdata beskikbaar is nie. Bestuur eenheidstoetse, opsioneel genereer van 'n JUnit-verslag. Dien 'n nuwe App Store-vrystellingskandidaat in Apple TestFlight vir interne toetsing.


Wys 'n string van die nuwe, gestampte weergawe. Moet spesifiek HockeyApp openbare identifiseerder. Apple TestFlight vir interne toetsing. Wys 'n verstek veranderlys. Laai 'n ontwikkelaar op na Hokkie. Navigatiebalk en klik op die ikoon Run. AppCode sal na die agtergrond gaan. Hoe om 'n konfigurasie in AppCode uit te voer? As u die instellings wil sien of 'n konfigurasie wysig wat u in die opspring sien, kies dit en druk F4. Nota: die standaardinstellings is soos sjablone.


Hulle word slegs toegepas wanneer u 'n opstelkonfigurasie opstel, en hulle affekteer op geen manier u bestaande konfigurasies nie. As ek 'n Mac-program uitvoer, begin dit as sy eie proses. Hoe om 'n lopie-opstelling in AppCode te skep? U werk almal met Xcode skemas, en u weet dat 'n skema 'n versameling teikens om te bou, 'n konfigurasie om te gebruik tydens die bou, en 'n versameling toetse om uit te voer, definieer. Debug Configurations dialog: hulle word gestoor onder Standaard in die boom regs in die dialoog. Wat loop konfigurasies? Wysig konfigurasies in die hoofkieslys, en sien 'n dialoog waar jy reeds 'n paar konfigurasies het; Om 'n nuwe een te skep, klik die plus-ikoon en kies die soort konfigurasie: toepassing of toets. Toepassingskonfigurasie, nou moet ons die instellings wat vanaf die standaard een geneem is, aanpas.


In AppCode is daar twee verskillende aksies, anders as Xcode hardloop en ontfouting. Waarom is daar twee verskillende aksies: hardloop en ontfout? Byvoorbeeld, jy wil dalk vinnig 'n toets uitvoer sonder om 'n aansoek te stop wat reeds uitgevoer word. So, wat is die opsies wat jy kan spesifiseer in 'n Konfigurasie programrigting? AppCode toets hardloper en debugger. Wenk: Jy kan gelyktydig verskeie konfigurasies uitvoer, maar nie op dieselfde toestel of simulator nie. Kies 'n teiken, as jy verskeie teikens in jou Xcode-projek het. Xcode as jy wil hê dat dit konfigureer wat in AppCode geskep is, gaan haal. Bou konfigurasie instelling in Xcode.


Hoe om teiken bestemming verander? U kan die teikenbestemming van die Simulator na toestel verander en terug van die navigasielys of vanuit die pop-up menu. TWEEDE proses, maar beëindig nie die vorige een nie. Is daar 'n manier om die bestaande proses te beeindig wanneer die nuwe een begin? Jy kan ook 'n paar nuwe hardloopkonfigurasies in AppCode skep en hulle kenmerkende name gee. U kan ook tussen die hardloop en debug modus in die pop-up skakel deur Shift te hou. Hoekom sal jy dit nodig hê? Begin konfigurasies in AppCode is gebaseer op Xcode skemas en word gesynchroniseer met Xcode skemas. In my geval het ek geen eksekuteur gekies nie en dit loop goed. Daar is verskillende oplossings vir hierdie probleem. Die ou skema word vervang deur die nuwe skema.


Na die installasie was die simulators terug. SDK, maar maak nie saak wat ek doen nie, dit lyk my nooit enige ander opsies om te bou nie. As niks bo werk nie, klik dan projek van sybalk soos in die prentjie boontoe gewys word, gaan dan na PROJECT dan Bou instellings en dan onder Argitektuur verander ondersteunde platforms van OSX na iOS. Al die ander werk wat in die ander antwoorde voorkom, is net maniere om Xcode te dwing om dit vir jou te doen. Kies dan die nuwe skema in Xcode. Hoekom gebeur dit? Jy moet ook jou skyflêer in 'n teksredigeerder wysig en al die gevalle van die ou projeknaam vervang met jou nuwe projeknaam. Simulator of my iPhone om te bou na. Het dieselfde probleem gehad. Hoop dit help julle. Dit kan 'n bietjie kernopsie wees as jy halfpad deur die projek is. Uiteindelik het ek die Xcode-program uitgevee en dit weer van die App Store afgelaai.


My probleem het gebeur toe ek op 'n nuwe projek begin en die projek hernoem het. Hier is hoe ek hierdie probleem opgelos het. Hoop dit sal help! Info-blad van die venster. As jy hierdie probleem sien nadat jy jou projek hernoem het, is die werklike probleem dat die skema 'n houer het wat gedefinieer word wat verwys na jou ou projek naam. In hierdie scenario het dit net gelyk asof 'n nuwe skema geaktiveer is. Xcode 'n paar keer, en nog steeds geen geluk nie. Skep nou alles in die xcuserdata-lêergids. Hoop dit help iemand. Geen van bogenoemde oplossings het gewerk nie. Dit gebeur basies wanneer jy jou projek naam verander of so iets.


Skrap nou alles in die xcuserdata-lêergids. U moet dit sien in die Begin afdeling van u bouskema. Dit gebeur nooit wanneer ek self projekte skep nie. App-ikoon in simulator om program te begin. As die boks sê Geen skema kliek dan daarop en skep 'n nuwe skema. Is dit een of ander manier verbind met weergawe? Al wat ek moes doen was om oor te skakel na 'n ander skema. Xcode om die projek te bestuur.


Dankie vir die omvattende antwoord, in my geval het ek dinamiese biblioteek gebou, daarom het niks op die simulator begin nie. Probeer loskoppel en koppel dit weer in. Hierdie boek vorm die verwysingsverrigtinge van die Internasionale Konferensie oor die Teorie en Toepassing van Kriptografiese Tegnieke, EUROCRYPT 2000, in Mei 2000 in Brugge, België. Die 39 hersiene volledige referate wat voorgelê is, is noukeurig gekies uit 'n totaal van 150 voorleggings tydens 'n hoogs. As jy ooit programme wou installeer wat Facebook, ICloud, Core Location en die Core Motion-raamwerke in jou eie toepassings integreer. Kry 'n stewige grondslag in al die grondbeginsels van Cocoa Touch, en vermy probleme tydens iPhone en iPad app ontwikkeling. Vir sover bekend is geen boek oor hierdie onderwerp gepubliseer nie. Toetsbanke word toenemend relevant in navorsingsdomeine en ook in industriële toepassings. Daar is egter baie min boeke gewy aan toetsbeddings.


Hierdie boek is veral interessant vir die groeiende gemeenskap van. Jy het dalk 'n groot lys van stede gesien wat jy ook kan kies om te simuleer. Dit is waar dinge opwindend raak. Xcode gebruik 'n gestandaardiseerde lêertipe om liggings te simuleer. Die GPX-spesifikasie definieer baie verskillende maniere om 'n pad of 'n stel geolokasie koördinate te definieer. Ons het onlangs 'n aansoek gestuur wat Plekdienste benodig vir 'n gebeurtenis wat in Atlanta plaasgevind het. Die eerste manier is om die ligging gesimuleer vanaf aansoeklansering. GPX lêers gebaseer op werklike roetes.


Dinge word 'n bietjie meer ingewikkeld as ek 'n reeks van waypoints wil simuleer. Wanneer jy 'n plek op 'n toestel simuleer, is Liggingdienste gekaap totdat jy jou program met plekimulasie ontplooi het. Hey, ek het hierdie idee vir 'n program. Sodra die lêer gegenereer is, kopieer die teks en plak dit in 'n nuwe dokument en noem dit iets betekenisvol met die gpx-uitbreiding. Atlanta vir 'n paar weke om dinge uit te toets. Voeg GPX-lêer by Projek. Kies jou ligging en voer dan die aansoek uit en Location Services sal nou deur die gesimuleerde plekke in die GPX-lêer hardloop. Dit is dieselfde as 'n GPX-lêer met 'n enkele waypoint. Om geldige GPX-lêers te skep, kan Xcode gebruik, ek het twee groot hulpbronne gevind. Die tweede manier om 'n plek te simuleer, is deur die debugger.


Ligging Dienste ikoon in die springbalk van die ontfoutingsgebied. Voordat ons begin, moet ons een belangrike ding oorskry. Nick Arnott, QA-hoof by Double Encore, het onlangs 'n soortgelyke artikel oor die onderwerp geskryf. Atlanta area en om af te gaan na die Georgia Dome is 'n dagrit vir my. Hierdie simulasie werk vir beide die toestel en die simulator. Klik aflaai en stoor dit op 'n gerieflike plek op jou lêerstelsel. Met behulp van Xcode kan ons ons plekke op twee maniere simuleer. Begin knoppie en dit het die simulator met my app suksesvol geloods. Om dit reg te stel, het ek die volgende gedoen. Is dit 'n fout in eenheid of doen ek iets verkeerd?


Xcode oopgemaak met my iPad in die skema spyskaart. Begin knoppie en implementeer die program suksesvol op my iPad. U moet dit doen in beide die projek instellings en in die bou doelwit. Daar was geen ander opsies, soos simulators, toe ek dit probeer verander het nie. Die doel SDK is ingestel op Apparaat SDK en ek het die projek gebou. BTW, daar is 238 kwessies in Xcode vir hierdie eenvoudige projek, insluitende ongebruikte veranderlikes L_5 en L_6, implisiete omskakeling verloor heelgetalle presisie, eksterne veranderlike het 'n initialiseerder, ens. My Mac in die skema spyskaart. Xcode, dus het ek 'n eenvoudige 2D-toneel geskep in eenheid wat bestaan ​​uit 'n paneel wat 'n tekskassie bevat. Doel SDK na Simulator SDK in Unity en herbou die projek.


DOELSTELLINGS met dieselfde. Single View Aansoek direk in Xcode en dit het my die opsie gegee om een ​​van verskeie simulators te kies, sodat dit lyk of simulators beskikbaar is in Xcode. OS X maar ook. OS X en IOS-programme.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.